środa, 4 marca 2015

dekoracje samochodu - inspiracje

 Jeżeli spodziewacie się wpisu na temat standardowej dekoracji samochodu slubnego, tak jak ten powyżej...to źle trafiliście. Nie znajdziecie tez tu takich inspiracji....
 i takich...
Większość Par Młodych uwielbia wypożyczać na swój ślub luksusowe auta...im bardziej wypasione tym lepsze. Ozdabiane są one często sztucznym kwiatkami na tzw. przyssawki, balonami lub jakimiś cylindrami. Niestety taki klimat mnie nie kreci i dzisiaj przedstawie Wam ciekawe inspiracje z wykorzystaniem żywych kwiatów, pomponów z bibuły czy tiulu, wstążek, puszek, balonów czy zwykłych napisów. Samochód można stylowo udekorować, nie tracąc przy tym majątku. 

Ostatnio w sklepie internetowym znalazłam pompony z bibuły za 130 zł - 10 sztuk i to zainspirowało mnie do wykonania ich własnoręcznie. W osobnym poście pokażę Wam jak można to szybko i sprawnie zrobić. 

Na aucie pięknie prezentują się także żywe kwiaty.

Te oryginalne ozdoby super komponują się na oldskulowych samochodach (np. garbus, kabriolet). Jeżeli w Waszym mieście nie ma takich gablot (przeważają tylko retro), które oddadzą rustykalny klimat waszej ceremonii, lub wynajem jest zbyt drogi (u mnie koszt wypożyczenia malinowego garbusa zwalił mnie z nóg- 2 godziny koszt 600 zł), możecie rozważyć wypożyczenie np. nowoczesnego mini cupera. Nam trafił się biały i w zwykłej wypożyczalni samochodów (1 dniowy koszt wyniesie ok 200 zł + benzyna). Ciesze się z takiego rozwiązania, gdyż sama będę mogla go ozdobić.

A teraz spójrzcie na poniższe inspiracje, jakie dla was zebrałam:
 puszki
 pastelowe balony <3
 żywe kwiaty


 napisy




 wstazki





 a moze fredzle?











  







źródło: Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz